Jäsenasiat

Voit liittyä jäseneksi maksamalla jäsenmaksun 20€ ja ilmoittamalla yhteystietosi sivun lopussa olevalla liittymislomakkeella.

Toivotamme kaikki varjoliitäjät läpimästi tervetulleiksi harrastamaan kansamme varjoliitoa Rautavaaran lentokeskukseen. Hinaustoiminnan- ja kentän ylläpito vaativat taloudellista panosta ja toivommenkin että lentäjät huolehtivat maksujen maksamisesta oma aloitteisesti joko päivä tai kausimaksujen muodossa. Alempana ohjeet molempien maksujen osalta.

SAVON LIITÄJIEN HINNASTO 2023

• Jäsenmaksu 20€ / vuosi
  • Kertahinaus jäsenille 5€
    • Hinausmaksukatto/päivälippu jäsenille 20€ / pv (ota niin monta hinausta kuin ehdit)
  • Hinauskausikortti 2023 jäsenille 100€  31.05.2023 asti, 1.6.2023 alkaen 120€/ kesäkausi (ota niin monta hinausta kuin ehdit)
  • Kertahinaus ei-jäsenille 7€
    • Hinausmaksukatto/päivälippu ei-jäsenille 25€ / pv (ota niin monta hinausta kuin ehdit)

MAKSUOHJEET

• Saaja: Savon Liitäjät ry.
  • Saajan tilinumero: FI35 5600 0520 4911 12
  • Summa: 20€ / 100€ / 120€ tai 140€ (1.6 alk.) (jäsenmaksu ja hinauskausikortti yhdessä)
  • Viitenumero/viesti: Oma nimi / Jäsenmaksu 2023 ja/tai Hinauskausikortti 2023
  • Eräpäivä: 1.06.2023 (vanhat jäsenet) / HETI (uudet jäsenet)

JÄSENEDUT

• Jäsenhintaiset hinaukset 2023
  • Lentotoiminnan mahdollistaminen ja edunvalvonta
  • Kerhoillat, koulutukset ja tapahtumat
  • Pelastusvarjojen pakkaustilaisuus 1-2 krt / vuosi
  • Lentokeskuksen varustehuoltotila

OHJE LIIKUNTASETELEILLÄ MAKSAMISEEN

Voit maksaa jäsenmaksun tai hinauskausikortin halutessasi myös liikunta-/virikeseteleillä tai virikekorttien mobiilimaksuilla (esim. smartum, edenred ja Epassi).

Suositaan liikunta-/virikesetelimaksuissa mobiili- ja verkkomaksamista!

Toimita liikuntasetelit kirjekuoressa lentopäivän yhteydessä tai yhdistyksen tilaisuuksissa Ville Mustosellle. Jos mobiilimaksuista, virikesetelimaksuista tms tulee kysyttävää, ota yhteyttä suoraan yhdistyksen taloudenhoitajaan Villeen, niin selvitellään asiaa. Sähköpostiosoite on v.mustonen@hotmail.com.

Huom! Huolehdi että lippusissa on näkyvissä nimet selvällä käsialalla.

Huom! Liitä lippujen yhteyteen viesti koskeeko maksu jäsenmaksua vai hinauskausikorttia.

Rautavaaran lentokentän (EFRA) hinnasto 2023

• Kentän käyttömaksu on 100€ / kausi
    • sisältää kenttäalueen käyttöoikeuden koko kesäkaudeksi, 5 vrk majoitukset parakissa, saunan käytön
  • Vaihtoehtoisesti kentän käyttömaksu on 20 € / vrk
    • sisältää kenttäalueen käyttöoikeuden vuorokaudeksi, majoituksen, saunan käytön
  • Majoituksista merkinnät vihkoon kuppilassa.
  • Kentän käytön kausimaksu tulee suorittaa OMATOIMISESTI etukäteen Rautavaarasäätiön tilille. Päivämaksut laskutetaan jälkikäteen.
  • Rautavaara säätiö tili: Handelsbanken FI28 3131 1000 7959 75
    • Viestiin: Oma nimi / kausimaksu EFRA 2022.
  • Savon Liitäjät ei vastaa hinnaston muutoksista. Katso viimeisimmät tiedot osoitteesta http://rvs.kiy.fi/hinnasto/.

Huomio! Älkää maksako päiväkohtaisia maksuja omatoimisesti vaan ne laskutetaan jälkikäteen. Huolehtikaa, että laskutustiedot oikein (vihko kuppilarakennuksessa).

LIITTYMISLOMAKE

Savon Liitäjät ry.
Kukkurintie 48
71800 SIILINJÄRVI

s-posti
savonliitajat@gmail.com

Pankkiyhteys
Pohjois-Savon osuuspankki
FI35 5600 0520 4911 12

Y-tunnus 3076415-9

Rek. nro. 214.155

PDF-tiedostoSavonLiitäjät_säännöt.pdf (4.8 MB)
Jäsenen on hyväksyttävä Savon Liitäjät ry:n säännöt.
PDF-tiedostoSavonLiitäjät_Rekisteriseloste.pdf (46 kB)
Jäsenen on hyväksyttävä Savon Liitäjät ry:n jäsenrekisterin rekisteriseloste.