Jäsentiedote 02/2019: Hinauskalusto on käyttövalmis!

1.6.2019

Savon Liitäjät ry on ottanut kerhona harppauksen eteenpäin, kun hankimme keväällä oman hinauskaluston... <jatka lukemista klikkaamalla otsikkoa>

Hei kaikille!

Savon Liitäjät ry on ottanut kerhona harppauksen eteenpäin, kun hankimme keväällä oman hinauskaluston. Kassan varat ei vielä tänä vuonna riittäneet mönkijän hankintaan, joten meille on nyt hankittu Rautavaaralle kaksi upeaa Nissan Primeraa ja yksi hydraulinen kitkakela. Toinen Primeroista toimii vara-autona. Se on varusteltu virtakaapeleineen ja pikakiinnikkeineen siten, että kitkakelan käyttöönotto siinä on helppo parin tunnin homma. Kalustoa on testattu hyvällä mielellä ja ensimmäiset hinaukset on onnistuneesti tehty. Kitkakela on kytkettynä siniseen Primeraan ja se odottaa meitä liitäjiä toimintavalmiina hallissa :-).

Savon Liitäjien hinauskalusto on meidän kerholaisten yhteisessä käytössä, joten pidetään kalustosta yhdessä huolta. Ajetaan kentällä ajouria pitkin ja hidastetaan vauhtia möykkyisissä kohdissa. Jos havaitset vikoja/puutteita, ilmoitathan siitä heti Savon Liitäjien WhatsApp-ryhmään. Pidetään kalusto yhdessä toimintakunnossa :-).

Viestin lopussa on tiedot hinaushinnoista ja maksuohjeet.

Lennokasta kesää kaikille!

Savon Liitäjät ry:n hallitus
Kim, Ville, Anni, Juha, Jani, Jussi, Joonas ja Katariina
S-posti: savonliitajat@gmail.com
Internet: https://savonliitajat.sporttisaitti.com/

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Savon Liitäjien hinausmaksut vuonna 2019:
- Hinauskausikortti 2019 Savon Liitäjät ry:n jäsenelle 90€ - sisältää 30 kpl hinauksia. Kortteja voi ostaa usemmankin vuoden aikana, jos 30 kpl hinauksia tulee täyteen. Hinaukset on käytettävä vuoden 2019 aikana.
- Yksittäinen hinaus jäsenille ja ulkopuolisille 5€.

Hinauskausikortin voi maksaa Savon Liitäjien tilille: FI35 5600 0520 4911 12.
Viestiksi: Oma nimi / Hinauskausikortti 2019
Voit maksaa hinauskausikortin myös liikuntaseteleillä. Ohje löytyy sähköpostin lopusta.

Hinauskausikortti edellyttää Savon Liitäjien jäsenyyttä. Maksamalla jäsenmaksun tuet liidintoiminnan kehittämistä ja näkyvyyttä alueellamme.

Jäseneksi liittyminen / Uusi jäsen: Muistathan maksaa 50€ jäsenmaksun 2019 ja täyttää Savon Liitäjät ry:n liittymislomakkeen osoitteessa
https://savonliitajat.sporttisaitti.com/liity-jaseneksi-jasenmaksutiedot/. Kun täytät liittymislomakkeen, niin pääset yhdistyksen postituslistalle ja saamme tietosi jäsenrekisteriin. Liittymisohjeet löytyvät edellä mainitusta osoitteesta verkkosivuiltamme.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

OHJE LIIKUNTASETELEILLÄ MAKSAMISEEN
Voit maksaa jäsenmaksun tai hinauskausikortin halutessasi myös liikunta-/kulttuuriseteleillä tai virikekorttien mobiilimaksuilla (esim. smartum, tyky, virikeseteli, edenred jne). Jos käyttämäsi virikeseteli puuttuu listalta, niin teemme tarvittaessa sopimukset uuden toimittajan kanssa.

Tuo liikuntasetelit seuraavalla kerralla kentälle kirjekuoressa tai lähetä liikuntasetelit postitse osoitteeseen:
Savon Liitäjät ry
c/o Anni Aallosvirta
Koivukummuntie 62
71800 Siilinjärvi

Huom! Huolehdi että lippusissa on näkyvissä nimet selvällä käsialalla.
Huom! Liitä lippujen yhteyteen viesti koskeeko maksu jäsenmaksua vai hinauskausikorttia.

Jos mobiilimaksuista, virikesetelimaksuista tms tulee kysyttävää, ota yhteyttä suoraan yhdistyksen sihteeriin Anniin, niin selvitellään asiaa anni.aallosvirta@gmail.com.