Hallituksen kokous 6.5.2015 klo 17.30

27.4.2015

Savon Liitäjät ry pitää hallituksen kokouksen 6.5.15 klo 17.30. Kokous järjestetään verkossa skypen välityksellä. Kokouksen esityslista liitteessä.

Hallituksen kokoukseen voi osallistua soittamalla skypellä Annille ennen kokouksen alkua. Soittajat lisätään ryhmäkeskusteluun. Tulkaa linjoille hyvissä ajoin ennen kokouksen alkua :).

Kokouksessa tärkeitä käsiteltäviä asioita on Savon Liitäjät ry:n jäsenien hyväksyminen, toimintasuunnitelman hyväksyminen ja toiminnantarkastajien valinta.

Savon Liitäjät ry:n jäseneksi kannattaa liittyä ennen kokousta niin saadaan samoilla höyryillä hyväksyttyä kaikki jäsenet virallisesti kokouksessa. Mutta toki jäseneksi voi liittyä myöhemminkin :) Jäseneduthan saa heti käyttöön kun on täyttänyt yhteystietolomakkeen nettisivuilla ja maksanut jäsenmaksun yhdistyksen tilille. Tällä hetkellä keskeisiä jäsenetuja ovat alennukset Rautavaaran lentokentän palveluista ja lentokenttämaksusta, 2€ alennus hinauksista sekä pelarin pakkaustilaisuudet.

Jäsenhakemuslomake ja maksutiedot löytyvät yhdistyksen nettisivuilta: